reede, 12. august 2011

43 - päev

Ratta remondi ja hoolduspäev. Mõtlesin, et vahetan välja katkise kodara. Selleks, et seda teha on vaja tirr lahti keerata kuid ponnistasin mis ma ponnistasin aga seda sindrinahka ma lahti ei saanudki. Lollakas süsteem, hammakaid ei saa kuidagi fikseerida. Käega kinni hoida ei jõua ja spets riistapuud mul pole. Tavaliselt peaks see võrdlemisi lihtsalt lahti käima. Proovisin igasuguseid käepäraseid vahendeid alates suvalisest puupulgast ja lõpetades telgi vaiaga kuid kasutegur oli null. Keegi on tirri kunagi loomajõuga kinni keeranud ja asi tahe. Ega ma enne matka selliseid asju ei kontrollinud ka. Etteruttavalt ütlen siinkohal, et see mille peale ma seekord ei tulnud koitis mulle alles matka lõpu eel. Aga sellest alles siis kui oma looga sinnamaani jõuan. :)

 Ega's midagi, kohendasin katkise kodara veidi paremaks ja timmisin ülejäänud kodarad parlanksi. Lähemal vaatlusel selgus, et ka velg on natuke kannatada saanud ja hästi õrnalt lapergune. Õnneks see sõidu ajal tunda ei anna. Ei tasu teinekord igast suvalisest august hooga läbi kimada.



Järgmiseks vahetasin tagumised piduriklotsid uute vastu, esimesed kannatavad veel sõita. Ka piduritross vajas pingutamist. Puhastasin ning õlitasin hammakaid ja ketti ning käisin kogu ratta kaltsuga üle. Vahepeal riputasin eilsest veel niisked riided tuule kätte kuivama.

Kogu see asjatamine, kaasa arvatud söögi valmistamine ja muidu tubli olemine võttis nii palju aega, et kell näitas juba viiendat õhtutundi ja kõigele punktiks hakkas jälle sadama. Ilmateade lubas lähiajal ilmade soojenemist mis on iseenesest hea uudis sest viimasel ajal ongi öösiti telgis jahedavõitu. Muide, on üks nipp kuidas telgis temperatuuri päris mitme kraadi võrra tõsta. Piisab ühest küünlast ja olemine läheb tunduvalt soojemaks ainult tuleohutuse eest vastutagu iga mats ise. Iseenesest mõistetav, et enne magama jäämist kustuta kindlasti küünal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar