pühapäev, 17. juuli 2011

17 - päev

Öine krabin telgilael reetis vihmasadu. Hommik algas mul üheteistkümne paiku. Hea ja magus uni oli kuid ei ütleks, et oleks välja puhanud. Rutiinsed toimetused tehtud "kimasin" Kuressaare suunas. Kimasin, on siiski palju öeldud sest kand teeb ikka veel valu, üsnagi piinarikas on sõita. Põhitöö tegi ära vasak jalg, parem toetas rohkem niisama pedaali. Käia on palju kergem.

Nasvas käisid parajasti teetööd. Ümbersõidul pidurdasin foori juures liiga järsult mille tulemusena kukkusin lihtsalt külili justkui hooletusse jäetud jahukott. Ei aidanud ka ajutisest teemärgisest kinni haaramine, see varises koos minuga. Tulemuseks marraskil säär ja otse loomulikult sai kõõlus oma lisa. Pealtvaatajatele võis vaatepilt päris koomiline tunduda.

Kuressaares jõin tassi kohvi mingis kohvikus mille nime ma enam ei mäleta, igatahes üks läikiv raudrüütel seisis hoovis, helistasin vahelduseks sõpradele, täiendasin sularaha varusid ning kohustuslik käik lossi. Ratta sain jätta piletitädi valvsa pilgu alla. Olin vist viimane külastaja kes lossist lahkus sest muuseumitädid juba sosistasid: "Veel ei saa koju minna, üks mees on veel." :) Kella vaatamine ei tulnud mulle meeldegi.

Õhtusööki sõin "Õuemaja" kohvikus kus pakuti guljašši. Mulle Kuressaares täitsa meeldib. Oleksin seal hea meelega kauemgi ringi kolanud kuid õhtu surus peale ja pidi hakkama ööbimisplaane tegema.

Kuressaare loss.
Kuressaare loss.

Raudmees.

Vahel saab ka nii süüa. :)

Kuna sõidumeest minust täna nagunii polnud siis vedasin end tahtejõul ja vägevama armust Sutu randa. On selline kõrkjate sees pisike platsike milleni viib laudrada. Rõske õhk ja sääski palju. Unustasin kahjuks pilti teha. Pildistamisega on üldse nii, et alles hiljem mõtlen, et oleks võinud seda pildistada ja seda... Ega ma fotograafiaga just sinapeal ei ole.


Läbisõit: 41,7km
Sõidu aeg: 3:00:38
Keskmine kiirus: 13,9km/h 
Maks kiirus: 27,2km/h
Kogu läbitud tee: 808km

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar