kolmapäev, 6. juuli 2011

6 - päev

Öösel rapsis tuul telgi katteks olnud koormakatet nagu siga põhukotti, häirides seeläbi järjepidevalt minu und. Mõtlesin, et ehk jõuab kella ühesele praamile kuid ei. Tühja kah. Järgmine väljus 17:05. No ja saangi rahulikult ringi tuuseldada. Üks huvitav tähelepanek: peale sadama ei näinud ma mitte kuskil mitte ühtegi prügikonteinerit, nende asemel olid iga natukese maa tagant hoopis väikesed  prügimajakesed. Rootsipäraselt punased, valgete nurkadega. Päris nunnud nägid välja.


Tundub, et buss ei käi siin juba ammu, vähemalt selles peatuses mille ette sipelgad suure pesa olid kuhjanud.


Hullo kaupluses haarasin kaenlasse seda mida parajasti haarata oli. Oi kuidas mulle meeldivad väikesed maapoed, ostad seda mida parasjagu on ja nii lihtne see ongi. Suurtes kaubamajades longin tavaliselt nagu kuutõbine ringi ega oska midagi valida.

Hullo kauplus.

Tiiruga sadamasse tagasi jõudsin jällegi kaks ja pool tundi enne praami väljumist. Rattalaenutuse katusealuse varjus möödus kvaliteetaeg. Muide, puuke leidus Vormsil kole palju. Mitu korda märkasin, et mida nad asjatavad minu peal, õnneks siiani pole veel ühtegi kinni hakanud. Koos eilsega tuli Vormsi ringi kilomeetreid 46. Teed on siin head.


Rohuküla sadamas oli aega nii palju, et üks burger ligi võtta. Lausa nii rahutukstegevalt palju aega oli, et oleksin peaaegu Hiiuma praamist maha jäänud. Vaatasin, et no ei tule ega tule seda praami kai äärde (pidi väljuma 18:30) kuni ühtäkki silmanurgast vilksatas. Mul ei olnud meeles, et on kaks kaid kuhu laevad võivad tulla. Mina tola passisin kannatamatult vale kai juures. Automaadist ostetud piletil ei olnud ka sõnagi selle kohta. Suht napilt jõudsin. Igatahes nüüd olen ma Hiiumaal. Mingi kilomeeter-paar sadamast lõunasse leidsin täitsa hubase telkimisala. Sarve telkimisala, kui ma ei eksi. Lõkkekoht, pingid, lauad ja särgid-värgid. Isegi üks sõjaaegne rannakaitse punker, nii turvalisuse mõttes. :)




Kusjuures ma pole siiani veel kordagi lõket teinud. Lihtsalt puudus vajadus. Täna teen küll kuna lõkkepuude ja muu vajaliku eest on hoolt kantud, keegi oli puuriida najale isegi süütvedeliku pudeli jätnud. Söögiisu pole. Üks sandaal lagunes.


Läbisõit: 41,6km
Sõidu aeg: 2:29:40
Keskmine kiirus: 18,2km/h
Maks kiirus: 27,2km/h

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar