laupäev, 9. juuli 2011

9 - päev

Eile õhtul kuivama riputatud riided näitasid täna hommikul üles täielikku ükskõiksust minu varajase lahkumisplaani vastu. Ilm oli ka selline vindus. Molutasin siis niisama, laadisin akusid, jõin ära mitu laari kohvi ja helistasin Unnile- mõned kaasaelajad olid juba kergelt mures, et ma nii kaua endast märku polnud andnud. Et akut säästa hoian telefoni reeglina välja lülitatult, ainult õhtuti kontrollin korraks sõnumeid.

Riiete kuivamise protsess ei tahtnud kuidagi edeneda, seepärast vedisin pooleldi niisked hilbud selga ning kella kolmest tegin sääred.

Kuivavad

Köögiminutid

Kõrgessaares, "Viinaköögis" pakuti nii priskelt süüa, et vats lausa ägas selle koorma all. 9 euri eest võis kõike head ja paremat endale sisse vitsutada palju aga jaksasin ja teist korda ei lasknud ma end paluda. Üks äraütlemata armas baaridaam küsis kas ma olen kalamees. :) Ütlesin, et olen matkamees. Sebis mulle veel lahkelt Sõrve-Triigi praami ajad.

Restoran "Vviinaköök"

Kaugemale ma ei jõudnudki kui 20km mööda Kõpu poolsaare põhjarannikut Mägipä küla lähistele, RMK Kalurikoja metsaonnini kus ka telkimisala olemas. Kui nii edasi läheb siis jõuan ma alles oktoobris koju. Aga mis sa teed kui igal pool on nii palju põnevat vaadata ja ägedaid kohti kus olla. Mjaa... Tuleb vist hakata valikuid tegema. Metsaonnis olid kahjuks juba elanikud sees. Muidu igati lahe hurtsik aga loota, et suvisel ajal, eriti nädalavahetustel mõni selline koht vaba oleks on ju naiivne. Ka kõik lõkkekohad olid rahvastatud. Panin siis niisama telgi randa üles.

Kalurikoja metsaonn


Õhtul tegin väikese jalutuskäigu rannas ja lähiümbruses. Krt. Kogu aeg tahaks midagi näksida. Näksi või männipuud.

Läbisõit: 32,8km
Sõidu aeg: 1:59:02
Keskmine kiirus: 20,6km/h 
Maks kiirus: 28,8km/h

Kogu läbitud tee: 362km

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar