neljapäev, 21. juuli 2011

21 - päev

Öine äike pakkus vaatemängu. Kohati tundus nagu oleks keegi tule põlema unustanud. Suurem pauk läks siiski napilt mööda. Ennelõunat siras päike läbi pilvesudu aga mida aeg edasi seda intensiivsemaks ta muutus. Poole päevase rannas vedelemise tulemusena on nahk punane ja pisut isegi kipitab. See on esimene kord kui korralikult päikest võtta saan. Ehk on lootust lõpuks ka "sandaalidest", "põlvikutest" ja "varrukatest" lahti saada. :) Võimatult palavaks on ilm läinud- 31c. Ilmajaam prognoosib nädalavahetuseks põrgut, ei ole kindel kas siis vändata tahangi.


Saulepi kohvikus käisin õhtul keha kinnitamas ja Kulli poest vett toomas. Sinna juurde kuulusid mõistagi jäätis ja külm õlu. Ma ei ole vist kunagi nii palju õlut ostnud kui selle matka jooksul. Muidu ma suur õllesõber üldse ei ole. Paar sõna kohaliku mehega juttu kah kelle ratta pakiraamil 2L humalamärjuke.

Täna on eriline päev selle poolest, et randa tagasi sõites tiksus spidokale ette esimene 1000km. Väike juubel, või mis? :)


Ermolt sain sõnumiga teate, et ta plaanib minuga augusti teises pooles mõneks päevaks ühineda. See saab olla  ainult puhas rõõm. Ilmselt ma siis veel sõidan sest tahan asja suht vabalt võtta. Pakun, et olen siis kuskil põhjarannikul, matka lõppjärgus.

Kohas kus eile telgi üles panin on tavalisest rohkem sipelgaid. Raiped trügivad juba tuppa. Igavesed tüütused. Ja parmudest ma ei räägigi. Asukohta ma ei viitsi vahetama hakata ja ega polegi eriti mujale kolida sest suvitajaid on palju. Vaatasin, et sipelgad on leidnud viisi kuidas end telki smuugeldada. Pressivad läbi uksevõrgu ja ka laevõrgu ning kukutavad end siis mulle pähe. Õnneks mitte kollektiivselt vaid ainult inteligentsemad neist. Suuremate aukude ja avade kinni teipimisest oli abi.

Läbisõit: 10km

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar