esmaspäev, 25. juuli 2011

25 - päev

Naabrid näitasid üles viisakust ja ei lärmanudki terve öö. Ilm oli palav, sellepärast ka tavalisest rohkem poe peatusi. Terve edelarannik on rattaga kulgemiseks üle keskmise kena. Mööda vana riia maanteed sõites leiab hulgaliselt toredaid randu ja puhkekohti, tõstaksin siinkohal esile Tahkuranna ja Kabli ranna.

Üks naljakas seik juhtus ka vahepeal. Kusagil Kabli kandis sattus mulle ette jalgrattal sõitma üks nooruke tütarlaps. Ilmselt pidas ta mind mingiks teeröövliks (no eks ma näen vist juba sedamoodi välja küll) sest mind nähes kohkus ta üsna ära ning siblis vaeseke aegajalt üle õla kiigates vaat, et endal hinge seest, samal ajal kui mina lõbustasin end sellega, et sportlikust huvist tal laisalt kannul püsisin. Mitu kilomeetrit jälitasin teda muie näol kuni ta üritas kaval olla, pöörates kõrvalteele. Mina aga jäin ühes bussipeatuses pausi pidama ja mida ma näen, nagu arvasingi kihutas tütarlaps minust peagi mööda justkui kartes, et ma ta kohe kinni püüan ja ära söön. Kas ma tõesti hirmutan juba inimesi? Ehh... :)

Röövel. :)

Oli plaan kuni Iklani sõita aga viimane korralik teadaolev mereäärne telkimisala on Krapi telkimisala, mingi 7-8 km enne Iklat. Samas kõrval, umbes mõne kilomeetri jagu asub Lemme telkimisala, sinna oli telkidest ja autokaravanidest väiksemat sorti linnak tekkinud. Tundub, et mõned on lausa oma killavooriga sinna terveks suveks pidama jäänud. :) Ei olnud mul seal lootustki privaatsemat äraolemist leida.
Ka Krapis oli puhkajaid palju aga õnneks mitte nii palju kui Lemmes. Pika otsimise peale ma siiski endale sobiva platsikese leidsin kuskil telkla kõige tagumises sopis. Hea on see, et siin on kaevud olemas, joogiveest puudust ei tohiks tulla.



Läbisõit: 60,9km
Sõidu aeg: 3:26:29
Keskmine kiirus: 18,6km/h 
Maks kiirus: 30,2km/h
Kogu läbitud tee: 1159km

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar